🔴«محفل» با ۴۱ درصد مخاطب، صدرنشین بیرقیب!
معمولاً برنامههایی با بودجههای کلان و چهرههای شناختهشده شانس بیشتری برای جلب توجه دارند، اما محفل به پدیدهای کمنظیر تبدیل شده است؛ «محفل» با ۴۱ درصد مخاطب، صدرنشین بیرقیب تلویزیون و ویاودیها شد.
نکته قابلتوجه اینجاست که این آمار تنها مربوط به مخاطبان داخلی است؛ درحالیکه «محفل» با محتوای قرآنی و جذابیت منحصربهفردش، در سطح بینالمللی نیز طرفداران بیشماری دارد.
این آمار بر اساس گزارش مرکز مخاطبسنجی متا، وقتی شگفتانگیزتر میشود که بدانیم برنامههای پرهزینهای مثل «جوکر» با ۲۹.۵ درصد، «زخم کاری ۴» با ۱۵ درصد، «قهوه پدری» با ۱۲ درصد و «گل یا پوچ» با ۹ درصد، علیرغم بهرهگیری از سلبریتی ها، نتوانستهاند به محبوبیت «محفل» برسند.
«محفل» ثابت کرد که جذابیت واقعی، نه در زرقوبرق و بودجههای هنگفت، بلکه در روایتهایی است که از دل مردم برمیآید و به دل مردم مینشیند.
پویش زندگی با آیه ها ۱۰ ملیون نفری شد!
۱۰ میلیون شرکتکننده در مسابقه «قرآنی زندگی با آیهها»
🔺 به گزارش خبرگزاری مهر ، با برگزاری پویش زندگی با آیهها در ماه مبارک رمضان که در آن مردم از شیوههای مختلف میتوانستند شرکت کنند بیش از ۱۰ میلیون نفر در این مسابقات شرکت کردهاند که در نوع خودش رکوردشکنی بی سابقهای محسوب میشود.
🔺️ پیش از این رهبرانقلاب از رونق بیش از پیش قرآن در ماه مبارک رمضانامسال تمجید کرده بودند.